Szkolenie „Krajowy System e-Faktur”

/
/
Szkolenie „Krajowy System e-Faktur”
W związku z trwającą kampanią informacyjno- szkoleniową, mającą na celu pomóc Państwu we wdrożeniu Krajowego Systemu e-Faktur, zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu dotyczącym KSeF.

Szkolenie odbędzie się 13 listopada 2025 r., w Fałkowie – VR Inkubator (Fałkowo 1P), w godz. od 10 do 12.

Spotkanie poprowadzą dla Państwa trenerzy z Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu.


Krajowy System e-Faktur to system teleinformatyczny służący do wystawiania, otrzymywania i przechowywania faktur w formie ustrukturyzowanej. Jego wdrożenie stanowi istotny krok w kierunku cyfryzacji obiegu dokumentów, usprawnienia rozliczeń podatkowych oraz ograniczenia nadużyć finansowych.

Spotkanie dotyczyć będzie ogólnych informacji w zakresie Krajowego Systemu e-Faktur:

  • Kluczowe aspekty KSeF – kogo i od kiedy dotyczy? Jak działa KSeF?
  • Terminy i etapy wdrożenia KSeF.  
  • Gdzie szukać informacji i pomocy w zakresie KSeF?

Zapisy na szkolenie:

  • mailowo: m.jozefczyk@lgdtraktpiastow.pl
  • telefonicznie: +48 506 862 163
image0011 1