Szkolenie odbędzie się 13 listopada 2025 r., w Fałkowie – VR Inkubator (Fałkowo 1P), w godz. od 10 do 12.
Spotkanie poprowadzą dla Państwa trenerzy z Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu.
Krajowy System e-Faktur to system teleinformatyczny służący do wystawiania, otrzymywania i przechowywania faktur w formie ustrukturyzowanej. Jego wdrożenie stanowi istotny krok w kierunku cyfryzacji obiegu dokumentów, usprawnienia rozliczeń podatkowych oraz ograniczenia nadużyć finansowych.
Spotkanie dotyczyć będzie ogólnych informacji w zakresie Krajowego Systemu e-Faktur:
- Kluczowe aspekty KSeF – kogo i od kiedy dotyczy? Jak działa KSeF?
- Terminy i etapy wdrożenia KSeF.
- Gdzie szukać informacji i pomocy w zakresie KSeF?
Zapisy na szkolenie:
- mailowo: m.jozefczyk@lgdtraktpiastow.pl
- telefonicznie: +48 506 862 163
