Struktura

Walne Zebranie Członków to najwyższa władza Stowarzyszenia LGD „Trakt Piastów”.

Podczas Zebrań zapadają kluczowe decyzje o kierunku i programie działania LGD; na nich też wybiera się i odwołuje członków poszczególnych organów Stowarzyszenia oraz opiniuje się i zatwierdza ich sprawozdania. Walne Zebranie Członków uchwala zmiany Statutu, procedur i regulaminów, związanych z pracą Stowarzyszenia. Przejmuje także odpowiedzialność za ocenę i akceptację Lokalnej Strategii Rozwoju.

Dokładny zakres kompetencji oraz zasady działania tego organu określa Statut Stowarzyszenia.

ZARZĄD

Do kompetencji Zarządu Lokalnej Grupy Działania „Trakt Piastów” należy między innymi:  reprezentowanie stowarzyszenia na zewnątrz i działanie w jego imieniu, zarządzanie majątkiem i funduszami „Traktu Piastów”, zwoływanie Walnego Zebrania, podejmowanie uchwał w sprawie nabycia i utraty członkostwa w LGD, dokonywanie wyboru pracowników oraz kierowanie bieżącą pracą LGD. 

Zarząd składa się z 11 członków:  Prezesa, dwóch Wiceprezesów oraz  pozostałych 8 członków. 

Kadencja Zarządu trwa 4 lata.

Zarząd LGD:

prezes 1

Andrzej Łozowski

Prezes Zarządu

Wiceprezes Zarzadu Maria Anna Suplicka

Maria Anna Suplicka

Wiceprezes Zarządu

Wiceprezes Zarzadu Tomasz Zwolinski

Tomasz Zwoliński

Wiceprezes Zarządu

Czlonek Zarzadu Szymon Matysek

Szymon Matysek

Członek Zarządu

Czlonek Zarzadu Ireneusz Antkowiak

Ireneusz Antkowiak

Członek Zarządu

Czlonek Zarzadu Marcin Wojtkowiak

Marcin Wojtkowiak

Członek Zarządu

Czlonek Zarzadu Kacper Lipinski

Kacper Lipiński

Członek Zarządu

Czlonek Zarzadu Artur Hanczak

Artur Hańczak

Członek Zarządu

Czlonek Zarzadu Bogdan Kemnitz

Bogdan Kemnitz

Członek zarządu

Czlonek Zarzadu Rafal Kowalczyk

Rafał Kowalczyk

Członek Zarządu

Czlonek Zarzadu Tadeusz Szymanek

Tadeusz Szymanek

Członek Zarządu

RADA LGD

Rada jest organem decyzyjnym LGD w zakresie wyboru operacji do dofinansowania w ramach realizowanej lokalnej strategii rozwoju i innych przyznawanych przez LGD dofinansowań. 

Jest ona wybierana przez Walne Zebranie Członków LGD. W skład Rady wchodzą przedstawiciele wszystkich trzech sektorów: społecznego, gospodarczego i publicznego oraz mieszkańcy obszaru LGD. 

Rada liczy 15 członków:

  1. Przewodniczący Rady – Mariusz Szrajbrowski
  2. Z-ca Przewodniczącego Rady Anna Czubak
  3. Z-ca Przewodniczącego Rady Agnieszka Adamska (†) 
  4. Sekretarz Rady Marta Kalmus
  5. Eleonora Mądra – Fundacja „Nasza Wieś”
  6. Grażyna Karwańska – OSP w Łopiennie  
  7. Andrzej Plewczyński – PPHU AN-MAX  
  8. Natalia Wawer-Malińska – Stowarzyszenie Walka Kostrzyn
  9. Katarzyna Sznajder-Występska
  10. Grażyna Manikowska Krawiec – Spółdzielnia  Rolniczo-Handlowa ROLNIK 
  11. Joanna Szalbierz-Kędzierska – Gminny Ośrodek Kultury Sokół 
  12. Piotr Szyszko – Elektroin
  13. Aldona Nowinowska – Gumi Raj
  14. Tomasz Ryszczuk – KGW Sołectwo Gębarzewo
  15. Edyta Koperska – Stowarzyszenie Teraz

KOMISJA REWIZYJNA

Komisja Rewizyjna jest organem kontrolnym LGD, a do jej kompetencji należy między innymi kontrola bieżącej pracy LGD, występowanie z wnioskiem o zwołanie Walnego Zebrania i przedstawianie Zarządowi uwag, wniosków i zaleceń pokontrolnych, dotyczących działalności statutowej i finansowej LGD.

Skład Komisji Rewizyjnej

  1. Krzysztof Krygier – Przewodniczący
  2. Maria Leśniewska
  3. Katarzyna Wielgosz
Skip to content