OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW

/
/
OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW
Lokalna Grupa Działania „Trakt Piastów” ogłasza nabór na stanowisko: SPECJALISTA DS. ANIMACJI SPOŁECZNYCH.

Rodzaj umowy: Umowa na zastępstwo LUB Umowa zlecenie.

Miejsce pracy: Biuro LGD „Trakt Piastów” (oraz teren działania LGD).

System pracy: Możliwa jest hybrydowa organizacja pracy.

I. CEL STANOWISKA PRACY


Animowanie społeczności lokalnej na obszarze działania LGD „Trakt Piastów”.


II. ZAKRES KLUCZOWYCH OBOWIĄZKÓW


Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za:

  1. Animowanie społeczności lokalnej: aktywizowanie mieszkańców do udziału w
    realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność
    (LSR/RLKS).
  2. Doradztwo i konsultacje: merytoryczna obsługa beneficjentów Biura LGD, w
    szczególności świadczenie bezpłatnych usług doradczych w zakresie przygotowania
    wniosków o przyznanie pomocy i wniosków o płatność oraz ich konsultowanie.
    (Należy pamiętać, że pracownicy Biura nie mogą wypełniać wniosków w imieniu
    potencjalnych beneficjentów).
  3. Weryfikacja wniosków: weryfikacja wniosków zgodnie z przyjętymi procedurami.
  4. Obsługa organizacyjna: obsługa organizacyjna i merytoryczna posiedzeń, spotkań,
    zebrań, szkoleń itp., w tym posiedzeń Komisji Rewizyjnej.
  5. Sprawozdawczość: przygotowywanie, we współpracy z Dyrektorem Biura LGD i
    Specjalistą ds. koordynacji projektów, wniosków o pomoc, wniosków o płatność oraz
    sprawozdań z realizacji LSR.
  6. Zadania specjalne (Animacja i Projekty):
    – animacja młodzieży.
    – planowanie i realizacja projektów międzynarodowych.
    – współpraca z sołectwami i organizacjami pozarządowymi (NGO) w zakresie
    projektów grantowych.
  7. Zarządzanie dokumentacją: Podpisywanie dokumentów w celu stwierdzenia
    prawidłowości pod względem formalnym, legalności operacji oraz prawidłowości
    formalno-rachunkowej. Zapewnienie ochrony danych osobowych (RODO).

III. WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE


Wymagania konieczne:


– Wykształcenie wyższe
– Znajomość programów operacyjnych związanych z RLKS
– Wiedza lub doświadczenie we wdrażaniu i aktualizacji dokumentów strategicznych o
zasięgu regionalnym/lokalnym
– Doświadczenie w pracy biurowej (minimum 3 lata)

– Prawo jazdy kat. B
– Umiejętność obsługi urządzeń biurowych i programów komputerowych (w szczególności MS Office) oraz Internetu
– Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, niezbędnego w realizacji projektów międzynarodowych.


Wymagania pożądane:
– Doświadczenie praktyczne w zakresie tworzenia i zarządzania projektami z
dofinansowaniem zewnętrznym, w tym UE.
– Doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych.


Kryterium dyskwalifikujące:
– Członkostwo w Radzie LGD.

IV. SPOSÓB SKŁADANIA OFERT


Wymagane dokumenty (wykaz dokumentów, które powinna zawierać oferta):

  1. Życiorys (CV).
  2. List motywacyjny.
  3. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w
    związku z prowadzoną rekrutacją (zgodnie z RODO).

Termin i miejsce składania ofert (termin i miejsce składania ofert): dokumenty należy przesłać w terminie:

do 14 listopada 2025 r. drogą elektroniczną na adres e-mail Biura LGD: biuro@lgdtraktpiastow.pl

V. PROCEDURA REKRUTACYJNA


Nabór ofert trwa minimum 10 i nie dłużej niż 14 dni od dnia ogłoszenia. Komisja Rekrutacyjna zapoznaje się z nadesłanymi ofertami i zaprasza wybranych kandydatów spełniających wymagania kwalifikacyjne na rozmowę.

Informacja o wynikach postępowania rekrutacyjnego wysyłana jest do wszystkich osób, które wzięły udział w rozmowie
kwalifikacyjnej.