Rodzaj umowy: Umowa na zastępstwo LUB Umowa zlecenie.
Miejsce pracy: Biuro LGD „Trakt Piastów” (oraz teren działania LGD).
System pracy: Możliwa jest hybrydowa organizacja pracy.
I. CEL STANOWISKA PRACY
Animowanie społeczności lokalnej na obszarze działania LGD „Trakt Piastów”.
II. ZAKRES KLUCZOWYCH OBOWIĄZKÓW
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za:
- Animowanie społeczności lokalnej: aktywizowanie mieszkańców do udziału w
realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność
(LSR/RLKS). - Doradztwo i konsultacje: merytoryczna obsługa beneficjentów Biura LGD, w
szczególności świadczenie bezpłatnych usług doradczych w zakresie przygotowania
wniosków o przyznanie pomocy i wniosków o płatność oraz ich konsultowanie.
(Należy pamiętać, że pracownicy Biura nie mogą wypełniać wniosków w imieniu
potencjalnych beneficjentów). - Weryfikacja wniosków: weryfikacja wniosków zgodnie z przyjętymi procedurami.
- Obsługa organizacyjna: obsługa organizacyjna i merytoryczna posiedzeń, spotkań,
zebrań, szkoleń itp., w tym posiedzeń Komisji Rewizyjnej. - Sprawozdawczość: przygotowywanie, we współpracy z Dyrektorem Biura LGD i
Specjalistą ds. koordynacji projektów, wniosków o pomoc, wniosków o płatność oraz
sprawozdań z realizacji LSR. - Zadania specjalne (Animacja i Projekty):
– animacja młodzieży.
– planowanie i realizacja projektów międzynarodowych.
– współpraca z sołectwami i organizacjami pozarządowymi (NGO) w zakresie
projektów grantowych. - Zarządzanie dokumentacją: Podpisywanie dokumentów w celu stwierdzenia
prawidłowości pod względem formalnym, legalności operacji oraz prawidłowości
formalno-rachunkowej. Zapewnienie ochrony danych osobowych (RODO).
III. WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE
Wymagania konieczne:
– Wykształcenie wyższe
– Znajomość programów operacyjnych związanych z RLKS
– Wiedza lub doświadczenie we wdrażaniu i aktualizacji dokumentów strategicznych o
zasięgu regionalnym/lokalnym
– Doświadczenie w pracy biurowej (minimum 3 lata)
– Prawo jazdy kat. B
– Umiejętność obsługi urządzeń biurowych i programów komputerowych (w szczególności MS Office) oraz Internetu
– Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, niezbędnego w realizacji projektów międzynarodowych.
Wymagania pożądane:
– Doświadczenie praktyczne w zakresie tworzenia i zarządzania projektami z
dofinansowaniem zewnętrznym, w tym UE.
– Doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych.
Kryterium dyskwalifikujące:
– Członkostwo w Radzie LGD.
IV. SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
Wymagane dokumenty (wykaz dokumentów, które powinna zawierać oferta):
- Życiorys (CV).
- List motywacyjny.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w
związku z prowadzoną rekrutacją (zgodnie z RODO).
Termin i miejsce składania ofert (termin i miejsce składania ofert): dokumenty należy przesłać w terminie:
do 14 listopada 2025 r. drogą elektroniczną na adres e-mail Biura LGD: biuro@lgdtraktpiastow.pl
V. PROCEDURA REKRUTACYJNA
Nabór ofert trwa minimum 10 i nie dłużej niż 14 dni od dnia ogłoszenia. Komisja Rekrutacyjna zapoznaje się z nadesłanymi ofertami i zaprasza wybranych kandydatów spełniających wymagania kwalifikacyjne na rozmowę.
Informacja o wynikach postępowania rekrutacyjnego wysyłana jest do wszystkich osób, które wzięły udział w rozmowie
kwalifikacyjnej.